MHK Marketing­concepten

GOED VOOR ELKAAR

Wij zorgen voor transparantie naar onze klanten toe.

REDDY Keukens

REDDY Keukens is inmiddels meer dan 25 jaar actief op de Duitse keukenmarkt. Met 70 vestigingen is REDDY Keukens de meest succesvolle formule in Duitsland.

In Nederland is in 2010 de eerste vestiging geopend. REDDY richt zich specifiek op de steeds groter wordende groep van “Smart Shoppers”. REDDY is gepositioneerd als een retailformule voor de prijsbewuste koper. Er wordt pertinent níet met hoge kortingen geconcurreerd, want het lage prijsniveau van REDDY vormt, samen met het uitgebreide dienstverleningspakket, de basis voor de béste prijs. De netto-prijsstrategie van REDDY is heilig: prijs is prijs en de klant hoeft verder niet te onderhandelen. Dit komt de transparantie en voorspelbaarheid van de formule in een ondoorzichtige markt ten goede. Door de steeds verdergaande vervaging van het middensegment in de Nederlandse keukenmarkt is er behoefte aan een prijsbewuste formule die simpelweg waarmaakt wat zij belooft: goede kwaliteitskeukens voor een verrassend lage prijs.

Webpagina REDDY Keukens

 

REDDY Keukens is aangesloten bij de Nederlandse Franchise Vereniging